Semetis wint goud en brons bij de IAB Mixx Awards! | Persberichten

Brussel, 12 oktober 2024 – We zijn verheugd aan te kondigen dat Semetis gisterenavond goud heeft gewonnen in de Search-categorie en brons in de Video Advertising-categorie tijdens de IAB Mixx Awards 2024. Deze prijzen onderstrepen ons engagement om innovatieve strategieën te leveren die de grenzen van digitale marketing verleggen.

Onze gouden award in Search hebben we verdiend voor ons werk met Korian Belgium, waarbij we een negatieve perssituatie hebben omgebogen naar een positief resultaat door middel van een nauwkeurige en gerichte zoekstrategie die het vertrouwen in het merk heeft hersteld.

We zijn ook enorm trots om op het podium te staan voor de Video Advertising-categorie, waar we brons wonnen met EG nv/sa voor hun Magnesium Opti-campagne. Het feit dat we ons in deze categorie konden meten met zwaargewichten uit de sector, zoals AKQA Brussels, toont hoe ver we zijn gekomen. Deze overwinning bewijst dat Semetis veel meer is dan alleen een performance marketingbureau — we kunnen boeiende videocontent leveren die de aandacht trekt en langdurige merkverbindingen opbouwt.

Bekijk de campagnevideo’s hier:

Deze successen zouden niet mogelijk zijn geweest zonder het vertrouwen en de samenwerking van onze klanten. Een grote dank aan Korian Belgium en EG nv/sa voor hun partnerschap en hun durf om gedurfde digitale strategieën te omarmen.

Terwijl we blijven evolueren en innoveren, kijken we ernaar uit om samen met onze klanten nog meer mijlpalen te bereiken. Samen vormgeven we de toekomst van digitale marketing.

unnamed 1

publication auteur Alexandre Vanhemelryck