Brussel, 01/06/24 - Semetis lanceert zijn pro bono-programma in samenwerking met YouthStart | Persberichten

Semetis is verheugd om zijn eerste langdurige pro bono-samenwerking aan te kondigen met YouthStart, een gerenommeerde NGO die zich inzet voor het versterken van jongeren in België door middel van ondernemerschapsonderwijs. Deze samenwerking benadrukt de gedeelde inzet van beide organisaties om groei te bevorderen en kansen te creëren voor jongeren.

Een gedeelde visie op groei

YouthStart en Semetis delen een gemeenschappelijk doel: individuen helpen hun potentieel te realiseren. YouthStart ondersteunt NEET-jongeren (niet in werk, onderwijs of opleiding) door essentiële vaardigheden en zelfvertrouwen te bieden via intensieve trainingsprogramma's. Semetis, een leider in digitale marketing, is toegewijd aan het koesteren van talent en het stimuleren van innovatie. Samen streven ze naar een krachtige impact.

Topklasse digitale marketingdiensten

YouthStart zal profiteren van de expertise van Semetis op het gebied van digitale marketing, inclusief datadriven strategieën, geavanceerde tracking en campagneoptimalisatie. Deze samenwerking zal de zichtbaarheid van YouthStart vergroten, de digitale reach versterken en het aantal jongeren dat zich inschrijft voor hun programma's verhogen."Bij YouthStart geloven we dat elke jongere een kans verdient om te slagen. Onze samenwerking met Semetis verbetert onze digitale mogelijkheden en vergroot ons bereik, waardoor meer jongeren hun dromen kunnen waarmaken. Deze samenwerking belichaamt onze overtuiging dat we met de juiste ondersteuning en kansen opmerkelijke dingen kunnen bereiken." Catherine Mosbeux - CEO YouthStart Belgium

Jong talent versterken

Deze samenwerking biedt jongere medewerkers van Semetis de kans om hun eerste klantprojecten te leiden, wat onschatbare ervaring oplevert en professionele groei bevordert. Dit initiatief stelt Semetis in staat om te investeren in hun eigen jonge talenten en tegelijkertijd bij te dragen aan een betekenisvolle zaak.

Krachten bundelen voor grotere impact

Door hun krachten te bundelen, zullen Semetis en YouthStart samenwerken om jongeren te laten groeien en digitale innovatie te bevorderen. Deze samenwerking markeert een belangrijke stap in het maken van een blijvende impact op het leven van jongeren in België.

publication auteur Sebastiaan Reeskamp
AUTEUR